جمله ای از بهترین دوستام


ایـــــــــنجآ دنـــــــــــیآی مــــــــــنه

 

به بعضیا باید گفت...

ناراحته چی هستی؟

من نشد یکی دیگه!

تو که عادت داری...

(nazanin)


**********************************************************

چــه کسي ميگويد : دوري ســـردي مي آورد ... ؟!



وقتـــي که هنوز با يـــادت ؛



بنــد بنــد وجـــودم گـرم مي شود ... !

(sara)

**********************************************************

یه موقع هایی هست سیگار جلوته ...ویسکی کنارت...

اما نه سیگارو میکشی ...نه ویسکی و می خوری ..

.سرتوتکون میدی لبخند میزنی میگی مرده شور این زندگیو ببرن

(mojtaba)

**********************************************************

لبخندت را چند روزیست ندیده ام.

برای دلم لحظه ای بخند...

زیباییش را از فاصله ها میفهمم

(farhad)

**********************************************************

 همیشه منتظر کسی باش

که تو رو با همه ی دیوونگیت و خل بازیات قبول داشته باشه

و تو رو به همه نشون بده و بگه:

این دیوونه خل..... عشق و جیگر منه

(negin)

**********************************************************

 تمامه سپاسم ازان کسی است که به من نیازی نداشت اما فراموشم نکرد

(mobina)

**********************************************************

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!
ببرم بخوابانمش!
لحاف را بکشم رویش!
دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!
حتی برایش لالایی بخوانم،
وسط گریه هایش بگویم:
غصه نخور خودم جان!
درست می شود!درست می شود!
اگر هم نشد به جهنم...
تمام می شود...
بالاخره تمام می شود...

(sara سارا)

**********************************************************



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت10:46---29 فروردين 1392
وبت عالیــــــــــــــــــــــــــ ــــــــه
مطلباشم جالبن
به منم سربزن


negar
ساعت14:24---26 فروردين 1392
ghashang boooood

نگین
ساعت14:23---26 فروردين 1392
عزیزم من به جز تو تا حالا با هیشکی نبودم"

این از اون جمله های هست که آدم نمیدونه بعد از شنیدنش

باید احساسِ "خاص " بودن بکنه، یا "خر" بودن !!
ارین تو چ حسی میکنی؟من ک هیچکدوم جملتم قشنگ بود مرسی


nazanin
ساعت14:22---26 فروردين 1392
وبت حرف نداره عالیــــــــــــــــــــه ....

فقط عکساتو بیشتر کن قشنگ تر بشه....
موفق باشی......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 26 فروردين 1392 13:45 |- ! ĄŘⱡ@Ҋ ! -|

?-†?êmê§